Re: amd64 sarge net install cd'si ve anakart chipseti

* Azer Demir [2005-03-17 13:37:44+0200]
> bi de söylemeyi unuttum, siz console-terminus paketinin image dosyası
> ile gelmemesi hatası ilgili raporlama yaptınız mı recai bey?

Hayir yapmadim.  D-i'da console-terminus disinda baska bazi diller icin
de gerekli paketler kurulum CD'sine alinmayabiliyor.  Bu soruna kalici
cozum bulmak lazim.  Konuyu IRC uzerinden gorusmeyi dusunuyorum.

> debian amd64 sürümüyle ile ilgili yada diğer sürümlerle ilgili hata
> raporlamaları nerden yapılıyor?

Hata bildirmeden once debian-amd64 listesine sorsaniz daha dogru olur.
Onlar yonlendirme yaparlar:

    http://lists.debian.org/debian-amd64