From: Haldun Nalbantoglu [mailto:hnalbantoglu@gmail.com]
Sent: Wednesday, March 16, 2005 1:03 PM
To: Debian
Subject: Gtk/Qt..?

merhaba;
Debian'da karar kıldıktan ve kurulumunu ve mantığını anladıkdan sonra
asıl amacım olan C/C++ üzerinde birkaç soru sormak istiyorum.
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

1-linux altında programlamada Gtk ve Qt arasındaki
fark nedir acaba.

2-programlama yaparken kde veya gnome kullanmak bir
fark yaratıyormu.

3-yazdığımız bir programın windows altında çalışmaması
gibi bir sorun varmıdır.

4-Linux altında programlama kursu varmı? Hangi kitapları önerirsiniz...
--
Saygılarımla...