RE: apt-get ile eclipse kurmak

Hiç uğraşmayın depolarla filan, Eclipse hiç bir depoda bulunmuyor sadece
depolardaki bir veya birkaç paket bağımlılık listelerinde Eclipse'i içerdiği
için listede gözüküyor o kadar.
Ben Eclipse  deb paketini oluşturdum ve bu şekilde kullanıyorum (Sadece
remove etmek istediğimde kolay olsun diye). Eclipse'çilere sorduğumda deb
paketini onların sunucusuna koyamayacağımı ama kendi sunucuma koyarsam
onların buraya bir link koyabileceğini söylediler. Ama benim o kadar disk
kapasitem yok.
Birisi biryerde (mesela debian-tr.org) deb paketlerinin arasında bana yer
açar ise oraya koyabilirim.

Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr