linux

Gigabyte GA-6VXE7+ P3 anakart, cyrix C3 900 işlemci, Ram 384 (256+128) Mb, HDD 40Gb, Geoforce MX400 64Mb ekran kartı özelliklerine sahip bilgisayar sistemimde Linux işletim sistemi kurmak istiyorum Debian’ın belirttiğim sistemde hangi versiyonunu kulanmalıyım?

USB portundan kullandığım yan donanımlar da kullanıyorum bunlardan biri Mustek 1200UB (scanner) tarayıcıyı destekliyor mu? Mandrake 10.0 CE kurdum tarayıcı desteğini yakaladım fakat diğer donanımlar da sıkıntı yaşadım ve randıman alamadım en basiti  F klavye kullanıyorum  F klavye kullanımında sıkıntı yaşarmıyım?