Re: Debian yine kurulmuyor...

RaiserFS kullanabilirsin, direk kapat, sorun olmuyor. Benim elektrik
sistemimde genelde sorun oldugu icin evdeki makinalarimda ReiserFS
var, su ana kadar veri kaybim olmadi hic. Ben Woody 3.0 kullaniyorum
(inatla) onun 4'uncu cd'sinden kuruluma baslarsan ReiserFS
secebilirsin, o CD"deki kernelde destek var.

(supheye dustum 4'uncu cd sanirim ama bi daha bakayim aksam eve gidince)