Re: cdrom0

Ayni sey benim de basima geldi.Sanrim yeni surumlerde bu hata
duzeltildi.Ekim'de indirdigim imajlari yakin bir zamanda 27-February
2005 imajlari ile degistirmdim ve hic sorun kalmadi.O problemi de
media klasorunden tamamen vazgecerek atlattim.Ilk once root ol ve:
cd /mnt/
mkdir cdrom0
varsa mkdir cdrom1
mkdir fd0
..
..

Sonra vi /etc/fstab
cdrom ve floppy satirlarinda muhtemelen

/dev/hdc  /media/cdrom0
/dev/fd0   /media/floppy

gibi satirlar olacaktir./media dizinlerini mnt olarak
degistir.Floppy'nin ise fd0  olmasi sana kalmis.