Re: Debian 30r4 -i386

Merhaba
30r4 woody'nin 4'uncu guncellemesinin yayinlandigi anlamina gelir yani
bug olan bazi paketler guncellenmistir.

debian'in yapisi diger distrolara nazaran 1 az daha farkli

http://www.debian-tr.org/?q=why-debian

dokumani bu sorularinizin yanitini da veriyor ama kisaca debian'in
sunucu ya da desktop icin farkli farkli surumleri tamamen ozgur siz ne
isterseniz o oluyor:-) ornegin kritik gorevdeki makineler icin stable
1 sistem daha iyi iken masaustu kullanicisi icin de unstable ya da su
an icin testing daha uygun gozukuyor.

debian listelerine

http://lists.debian.org/

adresinden

debian turk kullanicilari listesine

http://lists.debian.org/debian-user-turkish/

ve debian turkce yerellestirme listesine

http://lists.debian.org/debian-l10n-turkish/

adresinden ulasabilirsiniz.

iyi calismalar
Baybars Uzunoglu