Re: merhaba

Arkadaslar, Debian Woody 3.0 ve Stable kullanan bir insan olarak,
gunde en az 100 bin tane recursive query kaldirabilecek ve bunu dusuk
bir hardware konfigurasyonunda yapacak bir recursive dns resolver
ariyorum, su ana kadar, dnscache, maradns, dnsmasq denedim ve genelde
cuvalladim, maradns surekli gocuyor, belli bir miktarin uzerinde query
gelirse dogrudan sacmaliyor ve string library'de sanirim bi sorun var
ve gelen query'leri algilamiyor, sam trenholme'a mail attim bole bole
seklinde, kullanmayin gibi bir cevap geldi :). dnscache ayni sekilde
sorunlu calisiyor, veya ben beceremedim, kaldiki dnscache ve DJB'ye
sicak degilim, debian policy ile alakasi yok cunku adamin.

bind hic denemedim, bu sayida recursive query calistiran var mi bind ustunde ?