Re: Debian Grubu - Istek

Yok Benim Bahsettiğim çok basit birer cümlelik en fazla yarım sayfa
tutacak bir bölümdü
Mesela

Neden Debian Kullanıyoruz

Debian kullanıyorum Çünkü tembelim
			Ahmet Mehmet

cd takmadan sistemi hala kullanabilirken bir sonraki sürüme sorunsuz
geçmemi sağlıyor
			Mustafa  Kazım

Neredeyse sınırsız sayılabilecek paket arşivi sayesinde sitelerden paket
arayıp bulup daha sonra da bağımlılıklarla uğraşıp durmuyorum
			Deniz Göl

vs vs vs
bunun gibi ufak bir bölüm koyabiliriz diye düşünmüştüm liste olarak. En
azından bu gurupta herkesin neden debian ı kullandığına dair söyleyecek
birer cümlesi vardır.