Re: kde ve kdm ?

merhaba,
Serdar Bey'in sitesinden apt-pinning ile alakali yaziyi okuyup sistemimde biraz degisiklik yaptiydim :)
evet unstable - experimental karisik bi surum var suan elimde.
evdeki bilgisayarim oldugundan ciddi bi sorun teskil etmiyor fakat unstable olmasi sebebiyle kde, kernel ve ozellikle QT basimi agritiyor.
>kdm'ye gelince eski versiyonu kuruluydu fakat kde-3.5.0-1 ya da -2'yi indirdigim vakitler dist-upgrade demistim. buna ragmen kdm upgrade olmamisti.
xdm kullaniyorum su aralar ve pek goze hitap etmiyor :p
gdm'yi denemeli ...
hepinize mutlu yillar,
hoscakalin.