Re: notebook boot sorunu

Selamlar,

linux noapic nolapic acpi=off vga=771 pci=noacpi

deneyebilirsin. benim acer travelmate 4104 lci makinama ubuntu kurarken işe yaramıştı.
kolay gelsin

Sinan Nalkaya wrote:

selamlar, Hp/compaq nx9030 notebook`uma debian sarge yukleyeme calisiyorum, kernel olarak 2.4.27-speakup, 2.6.8-386, 2.6.8-686 yukledim fakat bir turlu acmayi basaramadim. hic bir boot parametresi kullanmadan acmaya calisinca usbfs, usbprobe kisimlarinda kilitleniyor. yukleme yaparken ub modullerini yuklemedim fakat bu seferde agpgart kisminda kilitleniyor, belki bu bahsettiklerimi yukluyor fakat bundan sonraki modullerde kilitleniyor bilemiyorum. acpi=no yada pci=noacpi parametreleri ise birsey degistirmedi.
onerileriniz icin tesekkur ederim.