Re: NOD32 HAKKıNDA

turgay aybudak yazmış:

tekrar merhaba arkadaslar
nod32 yi xp altinda kullanan ya da nod32 hakkında birseyler bilen
arkadaslar var mi acaba aranızda?
ben kullanıyorum,yeni kurdugum debian im icinde aslinda bir nod32 ariyorum ...
ya da nod32 gibi bir spy ,antivirus programı onerebilirmisiniz bana ?
tesekkurler,hoscakalın

Anti-virus gerekmez linux'e (ev kullanıcısı değilseniz söylediğimi unutun). Şifreleriniz kolay tahmin edilebilir olmasın yeterli... Kanaatimce bir rootkit tarayıcısına sahip olmak mantıklı bir hareket olur :

#apt-get install chkrootkit

ile kurup,

#chkrootkit

ile taratabilirsiniz, eğer birşey çıkırsa aynı gün sayısal loto oynamayı ihmal etmeyin. Rootkit yemek o derece nadir bir mevzudur, sayısalda da bir şansınız olabilir :-)

--
Murat Sağlam
Hypnos Bilgisayar Teknolojileri

believed to be clean.