RE: SAMBA ve CUPS kurulu Debian'daki yaziciya WindowsPC'lerden erisememe problemi

Title: RE: SAMBA ve CUPS kurulu Debian'daki yaziciya WindowsPC'lerden erisememe problemi

-----Original Message-----
From: Erçin EKER [mailto:erc.caldera@gmx.net]
Sent: Mon 11/28/2005 10:51 PM
To: Emre Sevinc
Subject: Re: SAMBA ve CUPS kurulu Debian'daki yaziciya WindowsPC'lerden erisememe problemi

Pzt, 2005-11-28 tarihinde 14:26 +0200 saatinde, Emre Sevinç yazdi:

>Efem bunu içinde bir günlük girdisi olusturunda arayan daha kolay bulur,
>malum liste arsivlerini okumayanlar olabiliyor :)

  http://ileriseviye.org/blog/?p=251

Valla bir kez SAMBA ve CUPS diye mevzuya girince karsima cikan HOW-TO'lar
beni süründürdü durdu, karsima cikan e-posta listesi mesajlari ise
yine isimi görmedi. Bilmiyorum belki debian-user ya da debian-user-turkish
ya da CUPS listesinde birileri benim sordugumun aynisini sormustur ama
ben aramaktan bitap düsmüstüm! :)

Tekrar tesekkürler.

Emre S.