Re: debian-org.tr daki qmail kurulumu hakkında

normal mailler de geliyor artık.sorun .procmail de alta şöyle bir satır ekleyince düzeldi.
:0
* (To|Cc).*user@abc.com
./Maildir/new

özgür uncuoğlu wrote:
****SPAM**** olarak işarelenmiş mailler .spam/new e geliyor fakat şimdi de normal mailler hiçbir yere ulaşmıyor.dosyalarım şöyle

/home/vpopmail/domains/abc.com/user/.qmail içeriği
| /var/qmail/bin/preline /usr/bin/procmail ./.procmail

/home/vpopmail/domains/abc.com/user/.procmail içeriği

:0w
* ^Subject:.*\*\*\*\*SPAM\*\*\*\*\*
./Maildir/.Spam/new

normal mailleri Maildir/new e düşürebilirsem sanırım sorun kalmayacak.

özgür uncuoğlu wrote:
sayfasında spam olarak algılanan e-postaların kullanıcı klasörü altında ( /home/vpopmail/domains/abc.com/user/Maildir/.Spam ) başka bir klasöre gitmesini istiyorum

googleda ararken maildrop+mailfilter ile ilgili bir dokuman buldum ve uyguladım ama görünen şu ki spamassassin tarafından işaretlenen tüm mailler bu klasöre düşmüyor.

bu yüzden aşağıdaki sayfadaki procmail uygulamasını denemeye kara verdim

http://www.debian.org.tr/?q=node/100

bu sayfadan alıntı

Konu başlığında "*****SPAM*****" içeren e-postaları aynı dizindeki .Spam/new/ dizinine aktarabiliriz. Bunun için de

:0w
./Spam/new

sadece bunu yazmam yeterli olacakmı?kullanıcı klasöründe .qmail acip içine |/var/qmail/bin/preline /usr/bin/procmail filan gibi bişeyler yazmam gerekmiyor mu?
ayrıca .Spam klasörünü kendim mi maildirmake ile açmam gerekir yoksa procmail bu dizini otomatik yaratır mı?

son olarak procmail maildir yapısıyla ne kadar uyumludur.yukarıdaki örnekte maildir şurasıdır denmememiş

çok acil çözüme ihtiyacım var.lütfen bi yardım.bir dokuman ne olursa artık