Exim in smtp ile gönderirken en fazla 1 bağlantı kurması nasıl sağlanır

Merhaba ,

Bir süreden beri evdeki local ve remote mail trafiğimiz için exim kullanıyoruz, şu ana kadar da exim den memnunum. Ancak geçenlerde eximin uzaktaki epostalari ulaştırmasi isleminin 256Kbit ADSL ile, epostalarin boyutlarina oranla 5-10 kat daha uzun surdugu farkettim. Durumu gözlemlemek icin 4mb eki alicisi aynı üç mail gonderdim. netstat ile exim in açtiği bağlantılara baktım.Üç eposta icinde ayri ayri bağlantıların açıldığını aynı anda gitmeye çalıştıklarını farkettim. Hal böyle olunça üç mail sıra ile gidecek olsaydı cok daha efektif hızlı bir şekilde iletilmiş olacaklardı. Exim dokümanlarinda gonderme de maksimum bağlantı sayısı ile ilgili bir bilgiye rastlamadım. Exim in epostaları smtp ile ulaştırması sırasında  en fazla 1 bağlantı açması nasıl sağlayabilirim. Yardım ve tavsiyeleriniz için peşinen teşekkür ederim.

Ercümend Oyuktaş