ısrarla devam ediyorum...umudum siz....

Arkadaslar elimdeki 2 cd den bahsetmistim ve cekirdek 2.4 kurdugumdan vs vs...
Bugun dikkat ettim ki acilistaki boot menusunde linux24 expert24 gibi
secenekler var.Tekrar resetledim makinami ve boot alanında hic bir sey
yazmadan direkt enter la gectim o alani...su an cekirdegi 2.6.12-1-686
kernel olan ama hala taş gibi olmayan bir debian sarge'm var...sebebi
şudur ki;
ısrarla kurulumdaki ilk restarttan sonra (cd yi cikart ve
restartlanacaktan hemen sonra) cdrom olarak tarif ettigim APT
YAPILANDIRMASI ile ilgili bolumde yine ikinci cd 'mdeki eklentileri
yuklemeyi beceremedim..bende konsolda denemek amacıyla startx yaptim
dolayısı ile kötü komut gibi bir mesaj verdi bana...
 elimdeki notlardan ve haber kanallarindaki problemlerden okudugum kadariyla
    APT-GET INSTALL XSERVER-XORG yazdim arkadaslar..ingilizce benden
sanirim yuklemede kullandigim birinci cd yi istedi..taktim ve sanirim
yaklasik 170 m lik paket kurdu...
sonrasinda startx yaptim yine hareket yoktu. Bende yine okudugum
kadarıyla yapılandirma amacli DPKG-RECONFIGURE XSERVER-XORG
yaptım...ve tahmin ettiginiz gibi bana goruntu yapilandirmasi ile
ilgili ayarlari sordu cevapladim ve anlasarak exit yaptim makinami
resetledim..(bu arada tekrar startx yaptim ama reset yapmamin daha
mantikli oldugunu düsündüm)
bu arada hangisi dogru bilmiyorum ama APT-GET INSTALL GDM yide
kullandim yine kurulum yaptı birtakım...
sade de geliyorum...makinam acilista artik starting gdm yaziyor,
grafik ekranda acmaya calisiyor, ama konsola dusuyor, tekrar deniyor
(ekranda bu ara cızırtılı seyler gecıyor) tekrar konsola dusuyor ve
sonunda kurulum asamasında cıkan mavili kırmızılı ekranlardan bir
tanesinde ingilizce Xserver baslatilamiyor problem cikisini yada
ciktisini gormek istermisiniz diyen bir ekranda donup kaliyor...
saygilarimla arz ederim...
bu kadar ayrintili yazmaya calisiyorum umarim ayni dertten muzdarip
diger arkadaslara çözüm olabilir...
tekrar tesekkurler