totem de vcd ve dat formattaki cdler çalışmıyor

 Merhaba Arkadaşlar,

Debian Sarge kullanıyorum totemde(mplayerde dahil)vcd de çalışan ve dat formatlı cdleri çalışmıyor...
Totemde bir siteden hatırlamıyorum şimdi 12.7 mb butun codecleri indirdim ve toteme ekledim.
Aslında diske kayıtlı olan .dat formatlı video görüntüleri çalıştırıyor,ama cdromdan çalışmıyor ve aşagıdaki uyarı mesajını veriyor.
"Totem could not play 'file:///media/cdrom0/MPEGAV/AVSEQ01.DAT'.
There is no plugin to handle this movie.
"
Bu sorunu nasıl çözebilirim....

Teşekkürler.
Serdar KARAÇAY