From: ulami star [mailto:ulami.star@gmail.com]
Sent: Tuesday, November 15, 2005 11:39 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: apt-get sorunu

aldığım sonuç

debian:/home/debian# apt-get -f install
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
0 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 785 not upgraded.

bu hatanın ne anlama geldiğini bilmiyorum ama iyi bişeye benzemiyo...

daha sonra update i sorunsuz hallediyorum ...

apt-get upgrade  dediğimde ise hala kurulum yapmakta ve 6 saat gibi flan süreceğini yazıyor umarım 6 saate değer bişeyler yapıyorumdur ... :(

On 11/15/05, Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:

* ulami star [2005-11-15 22:55:29+0200]
> merhaba bu komuttaki paketler kısmına yazacağım paketin ismi e2fsprogs başka
> paket varmı bahsettiğim hata da ?.. hata mesajını tam olarak anlayamadığım
> için soruyorum bunu kusura bakmayın biraz yeniyimde bu işde..

O hata mesaji dongusel bir bagimliliktan kaynaklaniyor.  Anlatmasi biraz
uzun, su rapora bakabilirsiniz:

> ayrıca bahsettiğiniz komutu verdiğimde uzun bi kurulumdan sonra sonuç şu
> oluyor
>
> yardradius: Conflicts: radius-server
[...]
> zynaddsubfx: Depends: libjack0.100.0-0 (>= 0.100.0) but it is not going to
> be installed
> E: Broken packages

Karisik isler donmus. Soyle birseyler deneyebilirsiniz (sonuclarindan
emin degilim):

    apt-get -f install; apt-get update; apt-get upgrade