saslauthd nasıl çalışır?

Merhaba,

Debian Sarge ve Exim4 kullanmaya çalışıyorum. Exim'e smtp-auth yeteneği vermek istiyorum. Anladığım kadarıyla en kestirme yöntem sasl2-bin kullanmak. Exim zaten çalışmakta, yerel ağıma sorunsuz hizmet veriyor. sasl2-bin i de kurdum.

Exim günlüğünde,
cannot connect to saslauthd daemon at /var/run/saslauthd/mux: Connection refused gibi bir hata alıyorum. Başlangıçta mux orada yoktu. Ben oluşturup hertürlü yetkiyi de verdim. İşe yaramadı.

/etc/init.d/saslauthd start|stop|restart
komutları hiçbir çıktı vermiyor.

Ne yapacağımı bilemedim. Yardım rica ediyorum.

Teşekkürler.