Re: Digital Kamera' yı nasıl tanıtabilirim?

12 Nov 2005 tarihinde adem aydemir dedi ki:

> Merhaba, Kodak cx7430 digital fotograf makinem var. Debian Sarge
> 3.1, KDE 3.3.2' yi kullanıyorum. Kernel de 2.6.8-2-k7 Fotograf
> makinemi Debian Sarge'ye nasıl tanıtabilirim?  (Digikam programında
> makinemin ismi var. Fakat işaretleyip tanımasını istediğimde böyle
> bir cihazın olmadığı mesajını veriyor.  Otomatik tanı dediğimde ise
> yine tanımlanamadığı mesajını veriyor)

(kameranin gphoto tarafindan desteklendigini kabul ediyorum)

oncelikle root olarak gtkam ya da digikam ile deneyiniz,
calisirsa fstab icinde gerekli degisiklikleri yaparsiniz
calizmaz ise
tail -f /var/log/messages
ile kamerayi cikarip taktiginizda hotplug'in ne tepki verdigine
bakmanizi oneririm
kolay gelsin

--
-aab