Re: boot.img Hk.

Merhaba,
disket ile internetten kurulum yapabilmek için eskiden üç disket gerekiyordu. Şimdi gördüğüm kadarıyla 4 olmuş. [1]
adresinden indirebilirsiniz.
[1] ftp://ftp.ankara.edu.tr/debian/dists/stable/main/installer-i386/rc3/images/floppy/
Kurulum yaparken kaynağı elle düzenle seçeneğini seçtiğinizde istediğiniz sürümü yükleyebilrsiniz.

mehmet turkoglu yazmış:

> Herkese Merhaba
> İnternetten indirdiğim etch internetten kurulum cdsi iyi yazılmamış olsa gerek ki kurulum başarısız oldu. Şu an Grubum
gitti ve elimde herhangi başka knoppix vb. cdler yok. Extradan bir laptopum  var onun da cd yazıcısı yok. Az önce
boot.img kalıbını indirdim ve diskete yazıyorum. Acaba bununla direk internetten kurulum yapabilir miyim. Veya başka ne
yapabilirim?
> Teşekkürler
> --
> Mehmet Recep Türkoğlu
> İTÜ Maden Müh.
> http://mrturkoglu.blogspot.com

Saygılarımla,
Bülent ŞENER
bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla ışığından hiçbirşey kaybetmez