Fwd: Yeni OpenOffice 2.0' ı Sarge' de kullanabilirmiyiz?

---------- Forwarded message ----------
From: tutku dogan <tutkudogan@gmail.com>
Date: 01.Kas.2005 19:26
Subject: Re: Yeni OpenOffice 2.0' ı Sarge' de kullanabilirmiyiz?
To: adem aydemir <aydemiradem@gmail.com>

selam

ben bunun için openoffice in sayfasından debian için olan paketleri
indirdim. daha sonra bu arşivi açarak içindeki deb paketlerini yerel
bir debian deposu oluşturarak oraya attım. oluşturduğum debian
deposunu sources.list e yazdım ve apt-get ile kolaylıkla kurulum
yaptım. diğer türlü kurulumlarda problem yaşanabiliyor

kolay gelsin

01.11.2005 tarihinde adem aydemir <aydemiradem@gmail.com> yazmış:

--
Ya Bir Yol Bulacağız, Ya da Bir Yol Açacağız!

--
Ya Bir Yol Bulacağız, Ya da Bir Yol Açacağız!