RE: Unstable'da ndiswrapper

Benim kartım da Broadcom çipli, gerçi markası Linksys ama dmesg mesajında
Broadcom (BMC4306) olarak gözüküyor. Sizinle benzer şekilde kurdum.
ndiswrapper -i dosyaadi.inf yaptığımda sorun yok, ekliyor.
Lsusb benim kartımı göstermiyor.
interfaces dosyasında tanımlar tamam ama ifup wlan0 yazdığımda no such
device diyor.
Sanırım sorunum verdiği "Trying to free nonexistent resource" mesajıyla
alakalı.

Mehmet

GIZLILIK NOTU
Bu e-posta mesaji gizli, hassas bilgi ve/ya da ekler icerebilir. Bu mesaj, mesajin alici kisminda belirtilen kullanici/kullanicilara gonderilmistir. Eger mesaji yanlislikla almissaniz lutfen gondereni acilen bilgilendiriniz, mesaji ve tum kopyalarini siliniz.
Bu mesaj bilinen tüm viruslere karsi Symantec Antivirus ile taranmistir.

CONFIDENTIALITY NOTICE
This email may contain confidential information and/or attachments. This email is intended for the use of the addressee only. If you receive this email by mistake, please advise the sender immediately and delete the email and any copies of it.
This e-mail has been scanned by Symantec Antivirus for all known viruses.