KDE 3.4.2

Merhaba,

KDE 3.4.2'yi unstable deposundan yüklemiştim. Şu anda açılışta direk Süreçlerarası iletişim kuruluyor diyip kalıyor. Hiçbirşey de yapamıyorum ondan sonra.. .xsession-errors dosyası da pek birşey söylemiyor. Sorun ne olabilir ? KDE 3.4.2'yi kullanan varsa böyle sorunlar yaşadı mı ?

KDE'yi bir kez silip baştan kurdum ama sorun düzelmedi. Dosya izinleriyle ilgili de çok birşey olacağını sanmıyorum. Sorun ne olabilir acaba bir fikri olan var mı ? İlla Debian'ı baştan kurup denemem mi lazım ? GNOME 2.10 birkaç sorun dışında güzel çalışıyor şu anda.. Ama ufaktan KDE'ye geçsem diyorum.. Çünkü GNOME'dan daha ileride olduğuna inanmaya başladım. Pardus'un da bunda baya bir etkisi var.

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1