Re: AMD 64 netinstall

Burak İnceefe yazmış:

Herkese selam,

Google'da araştırdım ama bir türlü bulamadım.Yeni aldığım amd64 bit işlemcili bilgisayarıma debian kurmak istiyorum ama bir türlü netinstall iso adresi bulamadım.Bulduğum linkler hep hatalı.Ben sadece debian kurmak istiyorum bilgisayarıma işlemcimden tam performans almasamda olur.Acaba netinstall 'dan kurulumu denemiş ve iso adresi bileneniz yada başka alternatif olarak bana tavsiye edebileceğiniz yöntem varmıdır?Ben eğer netinstall olmzasa amd64 bit işlemci için iso adresi buldum.Ordan bir kaç iso indirip kurulum yapmak istiyorum.Ama intermetim 256 kpbs olduğundan epey vakit kaybetecem.

Yardımlcı olabilirseniz çok mutlu olacağım.

Burak İnceefe

Günlük Testing ISO ları burada:
http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/daily/amd64/current/