Linux Mafyası Kim ?

Ortadaki rezaleti tarif edecek kelime bulamıyorum. Bu sözleri sarfeden kişinin editör ( LinuxNet-PCnet Dergileri Yayın Yönetmeni Ersin AKMAN ) olduğunu teyid etmek adına mesajları dikkatlice tekrar tekrar okumak zorunda kaldım; çünkü inanması gerçekten zor.

LinuxNet dergisi ikinci sayısında Linux MAFYASI ve Mafya Tetikçilerin'den bahsetmiş. Çekerim tetiği vururum kullanıcıyı diyen tetikçi o mu? Bu yazıyı yazarken Elinde Kanıt Olabilecek Belge var mı ?

Merak Eden Arkadaşlar Aşağıda vereceğim üç Link'e girebilir ve REZALETE tanık olabilirler.

http://linuxnet.com.tr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5209---> Konunun Başlangıcı.

http://linuxnet.com.tr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5237--- > Konunun Devamı ve İstenen Kanıt Belgeleri

http://linuxnet.com.tr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5244--- > Konu Sonu. Ersin AKMAN'ın Düzenli Olarak Takip Ettiği Fakat Cevap Yazmadığı Bölüm.

@linuxNet-PCnet Dergileri Yayın Yönetmeni Ersin AKMAN

Yok yok hayır, öyle kurtulamazsın
Bu ülke hiçbir şey bilmeyen adamlarla dolu

Eğer bir iddiada bulunduysan, tüm üretim kalemlerini, başlangıç maliyetini, başa baş noktası için hereken geliri, marjinal faydayı filan da işin içine katarak çok net bir plan yapmış olman lazım.

Yoksa işlembe-i kübradan atıyor olursun ki senin gibi matbacılar sitesinin yerini bilen bir grafiker kesinlikle öyle bir şey yapmaz.
Laf aramızda ben de işletme mühendisiyim ve 15 yıldır bu ülkede dergicilik yapıyorum...
Hadi anlat bakalım nasıl oluyor da LINUXnet 2 ya da 3 YTL mal ediliyor. Ya da o fiyata düşebiliyorsan sen neden böyle bir dergi çıkarmıyorsun

*- Bu satırları yazan kişi, bir Televole muhabiri değil dergi editörü. Hem de iki derginin birden!
Evet; her ülkede olduğu gibi bu ülkede de "birsürü hiçbirşey bilmeyen adam var". Sayenizde, o "hiçbirşey bilmeyen adamlar" şahsınızın "şahane Türkçesi ve Edebi Dili", "okura saygı" ve "basın ahlak ilkeleri" gibi konulardaki seviyenizi öğrenmiş oldular! (İmla hataları 'editöre' aittir; düzeltmeden aldım!)

@linuxNet-PCnet Dergileri Yayın Yönetmeni Ersin AKMAN

Öğrenmek için öğrenebilecek kadar zeki olmak gerekir dostum...
Ve zeki insanlar kaybedecekleri tartışmalara girmezler

*- Zeki insanlar, diğer insanları kendi düzeyleri hakkında derin şüphelere sevkedecek lafları da herkese açık bir platformda alenen söylemezler. Eğer birini kayıkçı kavgasına girmeden mat etmek istiyorlarsa daha "zekice" cümleler kurarlar..

@linuxNet-PCnet Dergileri Yayın Yönetmeni Ersin AKMAN

Kaçak oynayamazsın...
Çünkü hala yalancı damgası üzerinden kalkmış değil...
Bence de gittikçe ne kadar büyük bir yalancı ya da ne kadar kör cahil olduğun daha çok belli oluyor. Sanırım bunu bir tek sen anlamadın ama neyse...
**
BEn 1az sabırlı olursan sana dünyanın gerçeklerini anlatacağım.
Şİmdi lütfen oyun bozanlık yapma ve bu dört maddeden hangisini baz almamız gerektiğini söyle bize.
Söyle ki ona göre senin 2 - 3 YTL'lik hesabının tutup tutmadığına bakalım...

*- 15 yıldır 'dergicilik' yapan Ersin AKMAN Bey, fevkalade "zekice" üslubuyla ve "büyük yalancı", "kör cahil" gibi engin dilbilgisini de sergileyen cümlelerle okurunu köşeye sıkıştırıyor. İmla yanlışlarını editör olmadığımdan dokunmayarak aynen bıraktım.

@linuxNet-PCnet Dergileri Yayın Yönetmeni Ersin AKMAN

oms,
Anladığım kadarıyla senin işlemci biraz yavaş Dert etme olur böyle şeyler.
Ama benim şimdi yemeğe gitmem gerekiyor.
Dönünce kaldığımız yerde devam ederiz.
Bu arada tüm diğer arkadaşlardan aynı şeyi rica ediyorum; lütfen bu başlığa (şimdilik) oms ve benden başka kimse bir şey yazmasın.
**
Eğer yemekten döndüğümde oms, utancından kaçmış ya da cevap vermemiş olursa ben kaldığım yerden hesap - kitap işlerine devam edeceğim.

*- Okuduğunuz satırlar bir ilkokul öğrencisinin kavgasından alınma değil.

@linuxNet-PCnet Dergileri Yayın Yönetmeni Ersin AKMAN

oms, senin aslında bu zekayla hareketi anlayabilmen bile şaşırtıcı...
Ben burada sana bir şey ispatlamaya çalışmıyorum. Çünkü zaten az 1az zeki olsaydın, forumda küçük bir arama yapar ve sorduğun tüm soruların cevabını bulabilirdin.
Ama sen doğrudan taarruza geçip, kendini insanları doğru yola çağıran mesih olarak ilan ettin.
Ben de sana gülme yolunu tercih ettim ve gülüyorum da...
Bu arada düşene vurulmaz. O nedenle senin şu matbacılar sitesindeki arkadaşlarından gelecek faksı bekleyelim.
Ama emin oln LINUXnet'in maliyeti 2 ya da 3 YTL değil.

Yani sen hem CAHİl hem de YALANCISIN.
Eğer bu konudaki hatanı kabul edip, tüm dergi okurlarından ve site ziyaretçilerinden özür dilersen diğer başlıklara tek tek geçeriz.
Yoksa benim zamanım bol, sonsuza kadar o faksı bekleyebilirim. Ne de olsa gelmez:)
Öte yandan şimdi de aynı şeyi yaptığın için kartının rengi değişecek:)
2. uyarıyı da aldın dostum...

*- Hakem oyuncuyu üstüste iki sarı kartla oyundan atıyor..Arka arkaya Hakaretler'de bulunuyor.

@linuxNet-PCnet Dergileri Yayın Yönetmeni Ersin AKMAN

Ayrıca yayıncı şirket oms gibilere laf yetiştirsin diye benim gibilere de maaş ödüyor:)

*-Burası en ilginç noktası 10 sayfalık rezaletin…

1. Yayıncı şirket okurlarına –veya potansiyel okurlarına- hakaret etmek için size paramı ödüyor? Bence buna gerek yok. Bu işi herhangi birinin, mesela bir tribün amigosunun, en az sizin kadar iyi yapabileceği ortada. Gerek edebi dil, gerek üslup, gerekse iş ahlakı yönünden arada fark olmayacağı açıkça ortada. Üstelik böyle biri çok daha ucuza istihdam edilebilir.

2. Bu talihsiz cümleyi sarfetmiş olmanıza rağmen, yaklaşık 40.000 kayıtlı kullanıcı olan bir sitede –rakamların yalancısıyım- bunu yapmış olmanızı, sizin düşüncenizin aksine ben yayıncı kuruluşun pek hoş karşılayacağını sanmıyorum. Onlar hoş karşılasa bile, buradaki 40.000 kadar LinuxNET forumunu takip eden insanın pek hoş karşılamayacağı açık. Dediğiniz gibi "yeterince zekilerse" tabii..

3. "Benim gibilere.." derken, nasıl bir tiplemeyi çizmek istediğimizi "yeteri kadar zeki olmayan" okurlar için biraz daha açar mısınız?

@linuxNet-PCnet Dergileri Yayın Yönetmeni Ersin AKMAN

Eski sayılar hala satılıyor, satışları bitince tabii ki PDF'lerini bu site üzerinden dağıtacağız ama bu aklı evvel arkadaşın söylediği gibi değil.
YAni bizim işimiz basılı dergi yayınlamak. PDF dergiyi Lapis ekibi dernek zaten yapıyor. Biz daha neden yapalım. Ve dikkat edin Lapis de dernek de biz LINUXnet'i yayınlamaya başladıktan sonra e-dergi olayına girdiler. Ve biz her 2 aktiviteye de kuçak açtık. Çünkü biliyoruz ki rakip değiliz, aynı şeyi arzuluyoruz.
Keşke başkaları da bizim aldığımız riski alıp basılı Linux dergileri çıkarabilseler. O zaman birlikte daha hızlı büyürdü

*- Nasıl "kuçak" açtığınız hakkında kabaca da olsa bir fikir sahibi olduk. Bu kafa yapısıyla da daha fazla büyüyeceğinizi sanmıyorum.

@linuxNet-PCnet Dergileri Yayın Yönetmeni Ersin AKMAN

corpse,
Eğer senin de öğrenmek istediğin bazı şeyler varsa sorabilirsin.
Daha önceki arkadaşa anlatmaya çalıştığım kadar "stupid proof" bir şekilde sana da anlatabilirim.

*- Burada corpse'a da "gerizekalıların anlayacağı şekilde" anlatırım diyerek sataşma yapılmış. Corpse www.acemilinuxer.org kurucusu. Sanırım kucak açmakda bu olsa gerek. Ersin Akman için.

@linuxNet-PCnet Dergileri Yayın Yönetmeni Ersin AKMAN

LINUXnet, bizim gözümüz gibi baktığımız, üzerine titrediğimiz çok önemli bir değerimiz.

*- Gerçekten mi? "İşletme mühendisi" editöre soruyorum; "ekmek teknesine .şemek" deyimini duydunuz mu? 8 sayfa boyunca yaptığınız budur; üstelik Kandalf' ın iyiniyetli ortamı yumuşatma çabalarına karşılık..

@linuxNet-PCnet Dergileri Yayın Yönetmeni Ersin AKMAN

Bu tavır bizi hiçbir yere götürmez. Bizler, kariyerlerimizi riske atarak bu dergiyi çıkarttık. Eğer bu dergi başarısız olursa çoğu insan kendine yeni iş arar. Neden yaptık bunu??? Çünkü böyle bir derginin zamanı gelmişti artık. Çünkü birileri, taşın altına elini sokmalıydı.

*- Dergiden kimsenin para kazanmadığını söylediniz(?); para kazanılmadan yapılan iş, iş değil (business anlamında kullanıyorum; stupid proof olsun diye açıklama ihtiyacı duydum!) hobidir. Dolayısıyla, arkadaşların iş araması kendi menfaatleri icabıdır. Belki gerçek bir iş bulup para kazanırlar.

Dergi başarısız olsa kimsenin kariyeri riske girmezdi. Editör listesindeki insanlar zaten kariyer sahibi; hepsi çok iyi işlerde çalışıyorlar ve bu işi hobi olarak yaptıkları belli. Yani o kadar çelişkili konuşuyorsunuzki açıkçası herhangi bir sebepten dolayı şuurunuzun şu an yerinde olmadığını düşünüyorum.

Birileri elini taşın altına sokmuş olabilir; sizin yaptığınızsa taşı alıp kendi kafanıza vurmak. Açıkçası hala anlayabilmiş değilim…

@linuxNet-PCnet Dergileri Yayın Yönetmeni Ersin AKMAN

Eğitim durumun ne bilmiyorum ama eğer geçmiş sayfalarda 2-3 YTL ispat edilmişse (en son bıraktığımızda sadece kağıt ve baskı 5 YTL'yi aşmıştı) senin kesin matematik prof'u olman gerekiyor...
Ben çıkıyorum beyler.
Pazartesi kaldığımız yerden devam ederiz.
Eğer bu arkadaş farklı nick'lerle aynı metni copy / paste etmeye devam ederse, pzt sabahı tüm nick'leri ban'lenecek ve mesajları silinecektir.
Başka bir nick ile forum kurallarına uygun mesajlar bırakırsa hiçbir sorun yaşamayız.

Arkadaşın öğrenim durumunu bende bilmiyorum; ama hal ve tavırlarınızdan sizin eğitim durumunuzun zayıf olduğu belli..Ayrıca Başka nick'lerde copy / paste yapmadığı halde yazılarını sildiniz nick'lerini yasakladınız. Objektif olamadınız.

Saygılarımla...