Fwd: Ağ yapılandırma sorunu

Merhaba,

Uzun bir araştırma sonunda debian'a geçmeye karar verdim.Bu gece net-install ile kurulum yaptım.Source listemi unstable yaptıktan sonra aptitude update ve aptitude dist-upgrada komutları ille sistemimi unstable geçirdim.Buraya kadar çok şükür bir sorun yaşamadım.Ta ki sistemi yeniden başlatana kadar.Artık açılışta modemim DHCP ile ağ yapılandırmasını yapmıyor.Bende ifconfig ile ip degerleri girdim gateway atadım olmadı.İnternett bir araştırmadan sonra http://www.debian.org.tr/?q=debian-networking adresinde serday beyin dökümanını okudum.Sonra /etc/network/interface dosyamı aşağıdaki gibi düzenledim:

auto lo eth0

iface lo inet loopback

iface eth0 inet static
        address 10.0.0.8
        netmask 255.255.255.0
        broadcast 10.0.0.255
        gateway   10.0.0.2

/etc/resolv.conf dosyamı ise aşağıdaki gibi düzenledim:

nameserver 212.156.4.4
nameserver 212.156.4.20  .

Daha sonra /etc/init.d/networking stop-start ile tekrardan yapılandırma yaptım.Bu sefer ethernet kartıma tüm değerler yüklenmişti ama aptitude ile bir paket yüklerken bağlantı kuruluyor ama download yapmıyordu.Devamlı alınan paketler %0 diyordu.Ping ile hiç bir yerden sinyalde alamadım.

Netmask degerini 255.0.0.0 braoadcast degerini  255.255.255.255 yaptıysamda değişen bir şey olmadı.

Acaba ne yapmam gerkiyor.Lütfen yardım edin.Bu arada sistemde bu pakette kurulu idi dhcp-client

İyi çalışmalar,

Burak