Gnome hatası

 Merhaba Debian'cılar,
Gnome sorunu hala dewam ediyor ben bi ara mono 'yu kurmak için salak gibi source.liste testing we unstable apt kaynagini ekledim ardindan testing we unstable ait paketler hemen indi.
Ardindan monoyu kurdum  bir kaç deneme yaptım  sonra gnomenin hayatı kaymış walla öldüm walla neyse bunuda hallederiz sonra hemen source.list den testing we unstable apt kaynaklarını sildim.
sonra gnome consoldan apt-get -u dist upragade yaptım paketleri  guncelledim  ama  gene aynı.Şimdi başlayalım sorunu anlatmaya...

Consoldan,
debian:~# aptitude install gnome-desktop-environment yapiyorum bu sorun çıkıyor
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree
Geniş durum bilgisi okunuyor
Paketlerin durumu güncelleniyor... Done
Görev açıklamaları okunuyor... Done
E: Unable to correct problems, you have held broken packages.
E: Bağımlılıklar sağlanamıyor, bazı paketler kurulamıyor
E: Unable to resolve some dependencies!
Bazı paketler bağımlılıkları karşılamıyor.  Bu şu anlama gelebilir
Ya mümkün olmayan birşey için istekte bulundunuz ya da kararsız
(unstable) dağıtımı kullanıyorsanız bazı gerekli paketler henüz
arşivdeki yerini almamış.

Aşağıdaki paketler bağımlılıkları karşılamıyor:
gnome-desktop-environment: Depends: nautilus-media (>= 0.8.1) fakat kurulabilir değil

debian:~# aptitude install gnome diyorum sorun yine ayni
[...]

gnome: Depends: gnome-desktop-environment (= 64) fakat kurulabilir değil
Depends: gnome-office (= 64) fakat kurulabilir değil
debian:~# aptitude install gnome-core dedim şatır şatır kurdu.
Gnome surumu 2.10.2 dir synapticde aynı hataları weriyor
mesala bir sorun <ara>"gnome"<gnome blog paketini seçtim>
Synapticden gnome-blog:

Depends: python-gnome2 fakat kurulmayacak
gnome-desktop-environment:
Depends: nautilus-media fakat kurulmayacak

Tesekkürler.......