Re: Weblog için öneri ve fikir

mehmet turkoglu yazmış:

Acaba bu wordpressi itünün verdiği alana nasıl uygularız. Dosyaları readme de anlattığı gibi upload ettim ama config dosyasını nasıl düzenleyeceğiz onu anlamadım. Oradaki sample config dosyasını config olarak kullandım. Orada veri tabanı kullanıcı adı ve şifre gibi bilgiler isteniyor. Onlara ne gireceğiz acaba ?