Re[2]: apt sorunu2

Cevabından  kesin  olarak  emin  olmadığımız  sorulara  cevap yazarken
lütfen  dikkatli  olalım.  Mesala  aşağıda  olduğu gibi denemeden yada
cevabından emin olmadan yazarsak bu yardım olmaz.

Monodevelop paketi etch yada sid deposunda bulunur. Siz hangi yansıdan
alırsanız  alın eğer sarge deposunu kullanırsanız monodevelop paketini
bulamazsınız. Bu mesajdanda anlaşılıyor aslında

"Couldn't find package monodevelop"

deb http://people.debian.org/~formorer/mono/ ./

adresini source listinize koyar oradan sarge icin olanı alırsınız. Ama
resmi yansılara henüz sarge deposu olarak girmedi.

--
İyi günler,
Levent YILDIRIM