Re: your mail

merhaba

teşekkürler hocam

söylemiştim burayı ilk kullanışım ve hızınıza hayran kaldım dorusu...

sorun sanırım çözüldü. hata vermedi.  javayı kurmaya uraşıyordum uzun
zamandır. apt olmayınca normal olarak dökümanlarınızdan
faydalanamıyordum. sonunda buraya başvurdum. ve halloldu. gerçi daha
kuramadım ama dökümanlarınızda sağolsun herşey mevcut. oraya bakarak
uyguluyorum. ufak tefek şeyler çıkıyor ama herhalde sorunu hallederim
:)

kolay gelsin size tekrar teşekkürler...

görüşmek umuduyla...