Re: Debian Sarge 64

Merhaba,

Yılmaz Uğurlu yazmış:

Selam arkadaşlar. AMD Athlon 64 3200+(754) işlemcili bir bilgisayarım var. http://ftp.de.debian.org/debian-cd/3.1_r0a/ia64/iso-cd/ ve http://cdimage.debian.org/debian-cd/3.1_r0a/ia64/iso-cd/ adreslerinde net install isolarını indirdim ve cdye aktardım ancak bilgisayarımı cd üzerinden boot edemedim. Başka bilgisayarlarda da deneme me rağmen bilgisayar cd üzerinden açılmadı. Bu durumun sebebi ne olabilir? Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim.

neden boot edemediğinizi bilmiyorum, belki cd'lerde problem vardır ama indirdiğiniz iso'lar amd4 için uygun değil. 64 bitlik amd işlemcileri için Debian'ın amd64 mimarisine uygun bir sürümü var. ia64 sürümü, intel'in itanium işlemcileri içindir, amd64 için sarge iso'ları şu adreste var,

http://cdimage.debian.org/cdimage/unofficial/sarge-amd64/iso-cd/

yada testing netinstall cd'lerini de şu adreste bulabilirsiniz,

ftp://ftp.tr.debian.org/debian-cd/testing/daily/amd64/current/

kolay gelsin.