Postfix+squirrelmail+courier-imap

Title: İleti
Arkadaşlar Merhaba;

Acemi olduğum bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Mail sistemimi mevcutta Redhat üzerinde çalışan Sendmail'den Debian Sarge üzerinde çalışacak olan postfix'e çevirmek istiyorum. Debian kurulumu falan problemsiz olarak tamamlandı. Şimdi ilk sorum ;

(cahilliğime verin lütfen)  1. Eğer postfix'i kaynak koddan derler isem debian'ın updatelerinden yararlanabilirmiyim. Yani apt-get upgrade postfix'de çıkmış bir bug'ı kaynakdan derlenmiş bir postfix için uygular mı?

2. Postfix+ Squirrelmail kurmak istiyorum. Bunun için

apt-get install postfix squirrelmail squirrelmail-locales courier-mail php4

komutu yeterli olurmu. Çünkü sq.mail sayfasında php4'ün gettext ve mbstring parametrelerinin derlenmiş olmasını performansın ön koşullarından biri olarak sunuyor. apt-get php4 yeterlimi. Birde yine aynı sayfada Courier-imap için unicode desteğinin açık olmasını öneriyor.

Yani işin özü ;

Kurumda çalışan insanlara web üzerinden mail okutmak istiyorum. Önerilerinize ihtiyacım var.
İlginiz için teşekkür ederim
Saygılar.
Erhan