[Fwd: Re: power down sorunu]

yanlışlıkla bana gelmiş, iletiyorum.
--- Begin Message ---
Merhaba ,
Debian dünyasında yeniyim ama Linux'ta eski saylılırım :)
Örnek olması için bir fstab dosyası aşağıdaki gibidir.

#
proc            /proc           proc    defaults        0       0
/dev/hda7       /               ext3    defaults,errors=remount-ro 0       1
/dev/hda1   /mnt/win_c         vfat            users,utf8      0 0
/dev/hda5   /mnt/win_d         vfat            users,utf8      0 0
/dev/hda6       none            swap    sw              0       0
/dev/hdc        /media/cdrom0   iso9660 ro,user,noauto  0       0
/dev/hdb(*)   /mnt/(**)         vfat            users,utf8      0 0

Bu yapılandırma ile cdromu istediğiniz zaman elle çıkarıp
takabilirsiniz, yani eject tuşu çalışır :)

atx kasa sorununuza verecek bir yanıt bulamadım..

ikinci harddisk konusunda ise şunu söylemek lazım /dev dizinine
baktığınızda orada hdb1 hdb2 gibi bağlar görebiliyorsanız yukarıdaki
çözüm önerisi işinizi görür.
* diskinizin kaç parça olduğuna göre değişir. örneğin tek parca ise * =1
** mnt dizinine yenbir klasör oluşturup buraya adını yazıyoruz.

Yardımım olduysa ne mutlu..

Bol debian'lı günler...

Kolay gelsin ...

Hamza Hamzaoğlu