debian için novell istemci -linux sunucu listesine de üye olanlardan çapraz posta için özür dilerim-

Merhaba,
Hastanede iki ayrı novell sunucu çalışmakta. Ben kendi bilgisayarımdan
her iki sunucuya da erişip ayrı programaları çalıştırmak istiyorum.
Novell istemci olarak arayınca bir novell'in kendi syafasında deneme
için kullanılabilecek istemci, birde sf üzerinde novell istemci projesi
buldum. Novell sitesindeki istemci için deneme amaçlı olduğğu ve indirip
kurulabilmesi için kayıt ve aktivasyon gerektiği gibi açıklamalar var
(oysa WinX serisi istemciler için doğrudan indirip kullanmak mümkün). SF
üzerindeki projeyi indirip deb paketine çevirip kurdum ve deneyeceğim.
Bu konuda bana önerileriniz ve/veya daha önceki tecrübeleriniz varsa
iletebilir misiniz?
Teşekkürler..

--
Dr. Zeki Çatav <catav@isbank.net.tr>