Sent: Tuesday, July 12, 2005 9:55 AM
Subject: Program kurmak ve sistemden kaldirmak ?

Merhaba Arkadaslar,

Sistemimde kullanmadigim programlari kaldirmak istiyorum..

Oyunlari vs gibi bunlari bir kaz arastirma yaptim ama bulduklarim genelde apt ile kurduklarimizi sistemden nasil kaldirirz yonunde oldu..

Ben ise sistem kurulumunda gelen yukarida yazdigim gibi bazi kullanmadigim programlari da kaldirmak istiyorum?

Bu konuda yardimci olabilirmisin..

Ayrica kucuk bir sorunum var..

Webmin kurulumu ve kullanimi hakkinda turkce bir kaynak ariyorum?

Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim?

Saygilarimla.