Dell PE 2850 Xeon 64bit ve Sarge ADM64 yükleme problemi

Merhabalar,

Dell PE 2850 Xeon 64Bit üzerine Sarge Amd64 yüklemeye çalışıyorum.
Fakat cd'de gelen kernel'da megaraid2 driver olmadığından USB disk üzerine
kurulum yaptım.
Daha sonra aptitude ile kernel-2.6.8-em64t-smp çekip kurdum ve bu kernelin
configini yeni derleyeceğim kernele dahil ettim ve megaraid driverını
ekleyip yeniden derledim normal şekilde ve grub ı düzenleyip yeniden yazdım.

Reboot ettiğimde;
VFS: cannot open root device "sda2" unknown-block(0,0)
Please append a correct "root=" boot option
Kernel Panic - not syncing: VFS: to mount root fs on unknown-block(0,0)
Tarzında bir mesaj aldım.
Üzerinde bulunan 2 disk yüzünden sürücünün adresinin değiştiğini varsayarak
devices.map dosyasında (hd2)  /dev/sdc olarak bir device yarattım ve
menu.1st te. Boot ettiğimde grub böyle bir device olamdığını söyledi.

Şu anda USB diskiteki Debiana ne yapmalıyım megaraid cihazları ile boot
edebileyim.

Ya da Dell serverlar için hazırlanmış bir cd imajı var [1] bu cd ile kurup
daha sonra apt confunda paket kaynaklarını amd64 olarak belirtip
dist-upgrade desem 64 bit e geçebilirmiyim?

Teşekkürler.

Levent YALÇIN
System Adm. & Software Developer
www.leoman.gen.tr