Re: subversion türkçe dokümantasyonu

Cuma 08 Temmuz 2005 10:53 tarihinde, koray şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
> Subversion için temel kurulum ve kullanım komutlarının yer aldığı türkçe
> bir doküman hazırladım, pdf formatında. Zamanla eklemeler yapacağım
> içerisine. Belki birilerinin işine yarar, paylaşayım dedim.
>
> Link:
> http://www.koray.org/?page_id=22
Eline saglik koray. Bence bu tur belgelerin daginikligi basimizdaki en buyuk
problem, belgeyi pdf olmayan sekli ile belgeler.org'a gondermen daha iyi
olmaz mi? Boylece baska insanlar da senin baslatmis oldugun calismanin
uzerine ekleme yapabilirler...
tekrar eline saglik.
> iyi çalışmalar,
> koray

R. Tolga KORKUNCKAYA
tolga@forsnet.com.tr
FORSNET Bilgi Teknolojileri
--
"Benim iknalik bir durumum yok arkadaslar"