Re: Konqueror Problemi

M.Kursad DARA wrote:
> Arkadaslar selam
>
> debian sarge 3.1 kullaniyorum.
>
> konqueror da asagi dogru acilan flash animasyon iceren bir sayfaya girdigimde
> flash asagi dogru aciliyor ve bir daha yukari cikmiyor. sanirim bu bir bug.
> ya da cozumunu bilen var mi ?

Firefox'ta benzer durumlar icin AdBlock diye bir eklenti kullaniyorum.
AdBlock'la o animasyonlari veya resimleri silebiliyorsunuz. Hatta daha
gelismis ozellikleri de var. (Su domain'den gelen tum resimleri sil
seklinde, ozellikle reklamlari onlemek icin faydali) Konqueror'da da
benzer bir cozum olabilir.

saygi,

--
Serkan Kenar