Re: Turkce karakterler ! sarge

bu işlem için language-env isimli bir paket var, liste arsivlerinde programın nasıl kullanılacağı anlatılıyor.

sametc@ozguryazilim.org yazmış:

merhaba bir sorum daha var:

ben KDE ve GNOME pencere yoneticilerini sildim..... sistemimde sadece
fluxbox kaldi.....

sorunum bende turkce karakterler ve @ isareti cikmiyor(simdi
diyeceksinizki bunu nasil cikarttin kopyala yapistir ile :P) turkce
karakter uygulamasinida denedim fkat sorun hala cozulmedi.... + xterm
acinca su hatayi veriyor :
Warning: couldn't find charset medium; using ISO 8859-1.

bu hata ne demek oluyor ?     nasil turkce karakterleri gorurum....!
kisacasi tam turkce klavye yaparim..