audio --> mp3

merhabalar,

bir audio cd yi takıpta içindeki şarkıları mp3 olarak almak istediğimde 4dk. lık bir şarkı 65dk. olarak görünüyor. dosya boyutu normal. sadece bazı şarkılarda bu problem var. aynı şarkıyı bir mp3 player yada diskman ile dinlemek istediğimde şarkı uzunluğu normal olarak 4dk. yazıyor. çok garip geldi bana. bir windows makinede denedim, ilk açıldığında 65dk. yazıyor, hemen ardından 4 dk. olarak değişiyor winamp ta.

aynı şarkıyı ogg veya wav formatında alırsam yine normal..

xmms ten şüphelendim ilk başta ama amarok, noatun, vs. hepsi şarkı uzunluğunu aynı gösteriyor.

bir fikri olan varmı acaba, teşekkürler..