Re: C headre yolu

Selam,

kernel-headers paketini kurduysanız, /usr/src dizini altındadır o paket, ancak onun isminin linux şeklinde olması gerekir. tabi ismini değiştirmeyin siz, daha iyi bir yöntem olan sembolik link kullanın. şöyle ki;

cd /usr/src
ln -s kernel-headers-<bise bise> linux

bu şekilde linkinizi oluşturduktan sonra kurulama devam edebilirsiniz.

Saygılar

-Cafer