RE: iki debianı cross kablo ile bağlamak

Samba sizin için en uygun çözüm

-----Original Message-----
From: Can Kavaklıoğlu [mailto:eposta@cankavaklioglu.name.tr]
Sent: Wednesday, June 29, 2005 5:11 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: iki debianı cross kablo ile bağlamak

Merhabalar,
Sunucu makinada sftp yi kurabilirsiniz (aptitude install sftp). İstemci
makinada da mesela gftp (aptitude install gftp) programını kullanarak
sunucu makinaya bağlanıp istediğiniz dosyaları indirebilirsiniz.

Sanırım Apache ile ilgili sorunlar, Apache'nin ayarlarından
kaynaklanıyor. Apache'nin bir sürü ayarları var, onları düzgün yapmak
zor olabiliyor sanırım.

Can Kavaklıoğlu