Re: TV Kartı

Alpercim bazı durumlarda tvtime ya da xawtv /dev altındaki aygıtı doğru detect edemiyor özellikle udev in çalıştığı durumlarda bunun için tvtime -d /dev/video* şeklinde deneyebilir misin? Eğer olmaz ise gereken modül yüklenmemiş olabilir. PCMCIA konusunda bir bilgim yok fakat kartın çipseti önemli böyle durumlarda bttv modülü bt848 ve bt878 çipsetli kartlar için bazı tv kartları farklı çipset kullanabiliyor. Eğer kullandığın kart farklı bir çipset ise kernel yapılandırmasından gereken modülün olup olmadığına bak yoksa derle. daha sonra modülü yüklediğinde çalışması lazım. Bu arada eğer çipset bt848 ise bttv modülüne kartın numarasını belirtmen gerekiyor. Kartların modül numarası da kernel kodlarında doc dizini altında mevcut. Burdan deneyerek yapabilirsin.

Alper KANAT yazmış:

Merhaba,

Linux'da TV kartı ile tv izleyen var mı aranızda ? TV Time yükledim
Debian makineme... Babamın Windows'da kullandığı PCMCIA TV kartını aldım
ve tanımış gibi gözüküyor. Ama bir türlü Xawtv ve TVTime içerisinden
nasıl görüntü alacağımı bulamadım. scantv denen programı da denedim ama
sonuç değişmedi.

Yardımcı olursanız sevinirim..

Not: Bu arada TV kartı tavsiyelerinizi de söylerseniz sevinirim.