Re: hibernate ve suspend 2

> acpi olayı bulunuyor derken neyi kastetiniz onu anlamadım. Yani acpi
> kurulu ise mi?
Örneğin ben Bios'tan power butonunu suspend edecek şekilde ayarladım
ve makine açılırken power tuşuna basınca suspend ediyor ( yada bios
ayarlarında iken) ancak boot sonrası power butonu hiç bir işe
yaramıyor (bir acpi olayı oluşturmuyor (butona basıldığı zaman oluşan
event)

> yine acpi yi güncelleyin derken patch'ini mi kastediyorsunuz orayı
> anlamadım.

Evet.

 Peki kernel.org den aldığımız kernelde normal debian tarzı
> derleme yapabiliyor muyuz? Tek bildiğim derleme metodu o da...

Evet.

> Bir de experimental depoda suspend 2 patch i var onu yapmayı denedim
> olmadı. Acaba daha önce yaptığım suspend patchinden dolayı mı böyle
> oldu.

Yüksek ihtimal ama yinede emin değilim.
make-kpkg clean komutunu verince eski patchleri kaldırmıyor mu?
Hayır.

> debianda hibernate diye bir komut var zaten. o komutu verdiğimde doğal
> olarak kernelinizde suspend 2 desteği yok diyor.

Belki siz Experimental depodan suspend2 patch ini indirdiğiniz için
paket ile birlikte gelmiştir. Ben suspend2.net sitesinden indirdiğim
script'i kullanıyorum.

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )