AC97 ve Woofer/Center/Rear Ses Çıkışları

Merhabalar,
Benim sorunum ses çıkışları ile ilgili. Acaba AC'97 onboard ses kartı ile 5.1 kanal ses çıkışı alabilen var mı? Ben biraz uğraştım fakat beceremedim sanırım. Bir haftadır Debian kullanıyorum, henüz yeniyim yani! :) Google ile arama yaptım bu sorun ile ilgili. Biraz araştırdıktan sonra ALSA ses sürücülerini ve birde mixer (gnome-alsamixer) kurdum. xmms ile mp3 çalıyorum. Front hoparlör çıkışlarından ses geliyor. Mic ve LineIn giriş/çıkışlarını Woofer/Center ve Rear'a çevirmeme rağmen birtürlü bu çıkışlardan ses alamadım. Bu konuda tecrübesi olan varsa yardım edebilir mi?

Sistemim:
Bir hafta önce netinstall (testing) ile kurdum. Kurulumdan sonra çekirdeği 2.6.11'e yükselttim. (Bu birçok donanım sorunumu çözdü)
AMD AthlonXP 1700+
768MB bellek
MSI KT3V anakart
AC'97 Onboard Ses Kartı (Chip: Realtek AC97 -- VIA 8235)