Re: firefox güncellemesi

bence kaldır eski surumu kur... bende de 1.0.4 var ve oyle bir sorun yok ama ben sorun yasıyo olsam eski surumu kurardım... kolay gelsin

On 6/24/05, VEDAT YILMAZ <veyilmaz@profilo-telra.com.tr > wrote:

Merhabalar,

firefox sürümünü 1.0.4 e güncellediğimde anlamsız yere kilitlenmelere başladı. Bazen sayfa bulunamadı diye bir hata veriyor ve çıkan hata mesajı dahi kapatılamıyor..

ilk 10-15 dk. Normal çalışıyor ondan sonra saçmalamaya başlıyor.

firefox un bulunamadı dediği sayfa diğer tüm tarayıcılar ile sorunsuzca açılıyor. 2 gündür interneti zehir etti desem yeridir. Ne yapılabilir bilemiyorum, acaba kaldırıp eski sürümü mü kursam diyorum. Ne dersiniz.