Re: Fstab bozuldu

Merhaba...

Daha önce benimde başıma gelmişti. Uyguladığım çözümü sizede aktarayım..
/ dizin sadece okunur olarak bağlandığından /tmp dizini kullanılamaz
durumdadır (eğer ayrı bir partisyonda değil ise) / dizini /tmp
dizinine mount komutu yardımı ile rewrite olarak bağlayın fstab
üzerinde değişiklik yapıp kaydedin ve umount edin (edemeyebilirsiniz)
sistemi yeniden başlatın. Eğer /tmp dizini ayrı bir partisyonda ise ve
rw olarak bağlı ise /tmp dizini içerisinde bir dizin oluşturup orayada
mount edebilirsiniz.
Bu durumda / dizin 2 defa mount edilmiş olacaktır... Bazı dağıtımlar
buna izin vermesede ( bildiğim kadarı ile gentoo) debian' da
yapabiliyorsunuz..

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )