Acpi Resume : Ata Abnormal status

Merhaba,

Bir süredir echo mem > /sys/power/state ile sistemi uykuya yatırıp uayandırmaya çalışıyorum (aslında 1-2 saat oldu :)) (nvidia2 çipli ASUS bir anakart)

Öncelikle ilk sorun usb kontrolcülerinde çıktı :

rmmod -f usbcore

ile bundan kurtuldum, sonrasında APıC ile başım belaya girdi. Bende grub menusune "noapic" ekledim bundan da kurtuldum. Son durum uykuya yatıyor, uykudan da kalkıyor ama saçmalayarak (örneğin x sarhoş gibi, sistem i kapatmaya çalıştığımda ise atomic hatalar veriyor :)). Ben bunların Ata'nın durumuyla ilgili olduğunu düşündüm. Tahmin edebileceğiniz üzre SATA kullanıyorum. Debian Etch 2.6.8.2 üzerindeyim. Hata'nın tam çıktısı şu :

Ata abnormal status 0x80 on port 0x9F7

Acpi ye SATA'yı anlatmak için bir patch mi lazım acaba? Google'da şöyle bir baktım ama birşey göremedim. Bir de ACPI nin thermal modülü "no support device" diyor. Bunu da Ata'ya bağlamak isterdim, sanırım çok iyi niyetli bir çıkarım olur :) Sistemin ısısını da ölçsem fena olmayacak hani...

Iyi Çalışmalar
Murat Sağlam