(forw) [gokmen.aritay@gmail.com: Debian Ses Kartı Sorunlarım]

----- Forwarded message from Gökmen Arıtay <gokmen.aritay@gmail.com> -----

From: Gökmen Arıtay <gokmen.aritay@gmail.com>
Date: Thu, 23 Jun 2005 13:35:50 +0300
To: debian-l10n-turkish@lists.debian.org
Subject: Debian Ses Kartı Sorunlarım

Herkese selamlar;
Umarım doğru bir şekilde mail list'e dahil olabilmişimdir :) Uzun
zamandır Windows işletim sistemi kullanan biri olarak, bu duruma bir
son vermem gerektiğini düşündüm ve arkadaşlarımın ısrarları üzerine
Debian ile Linux macerama başladım. Ve inanılmaz beğendiğimi ve bana
çok kullanışlı ve rahat geldiğini belirtmek isterim. Ancak bir iki
problemim hakkında da neredeyse 1 haftadır uğraşıyorum ancak sonuç
alamadım. Problemlerimden birisi ses kartımı tanıtamamak oldu. İlk
başlarda herhangi bir mp3 çalmaya çalıştığımda " Ses kartımın başka
bir program tarafından kullanıldığı ya da doğru olarak tanıtılamadığı"
hatasından sonra, son 2-3 gündür ise Aygıtın bulunmadığı hatası ile
karşılaıyorum. Ses kartımın özelliklerini yazmamı isteyeceksiniz ancak
bir dahaki email'de ancak yazabileceğim ( bulunduğum yer ve
hatırlamamam dolayısı ile) İkinci sorunum ise USB flash belleğim ile
ilgili, bunun için çoğu yerde okuduğum mevcut çekirdeğin ( 2.4 lü idi
sanırım) bunu desteklemediği ve 2.6'ya yükseltmem gerektiği idi. Ancak
yükseltme işleminde de neredeyse Serdar AYTEKİN bey'in sitesinde
yazyan tüm talimatları harfiyen uygulamama rağmen sonuç alamadım. Çok
yeni bir Debian kullanıcısı olmam sebebi ile eğer ifadelerim
anlaşılmaz ise özür dilerim. Konu hakkında tüm yardımlarınıza
ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler.
Gökmen ARITAY

----- End forwarded message -----